12
فروردین

طراحی لوگوی جدید تصویرگران اندیشه پارسی

طراحی لوگوی جدید

یکی از مهمترین عوامل در موفقیت یک گروه یا یک مجموعه بروز رسانی اطلاعات، خدمات و ابزار در دسترس آن مجموعه است. شما باید همیشه اطلاعات و شاکله ی گروه خود را بر اساس نیاز روز بازار مطابقت دهید. یکی از این بروز رسانی ها ریدیزاین و طراحی لوگوی جدید برای مجموعه مورد نظر است.

لوگوی جدید تصویرگران اندیشه پارسی

مجموعه ی تصویرگران اندیشه پارسی در ابتدا با هدف ارائه خدمات در همه ی زمینه های تبلیغاتی و  موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی شکل گرفت و طراحی لوگوی این مجموعه هم با این هدف طراحی شد.
به مرور زمان و بررسی نیاز روز بازار اصفهان و توانایی مجموعه ، تصمیم به ارائه ی خدمات تخصصی در زمینه طراحی لوگو ، برندسازی و مشاوره برندینگ و طراحی سایت گرفتیم. بنابراین سعی کردیم  دانش ، مهارت و ابزار لازم در زمینه طراحی سایت که بخش اضافه شده به مجموعه بود را بروز رسانی کنیم. در همین خصوص لوگوی مجموعه هم پس از مطالعات و ایده پردازی به شکل جدید که حاوی المانهای طراحی، وب و فضای دیجیتال بود تغییر یافت. امیدوارم مثل قبل بتوانیم خدمات مفیدی به مخاطبان خود ارائه دهیم.

خدمات تخصصی ارائه شده در تصویرگران اندیشه پارسی

کانون تبلیغات تصویرگران اندیشه پارسی. با گردهم آوردن گروهی از طراحان حرفه ای، با تجربه و خلاق در عرصه گرافیک و طراحی آرم ، طراحی لوگو ، آماده ی ارائه ی خدمات تخصصی در این زمینه می باشد.

طراحی نشانه نوشتاری(لوگو تایپ یا مونو گرام). طراحی نشانه تصویری(آرم یا پیکتوگرام). طراحی نشانه تلفیقی(نوشتاری + تصویری) و مشاوره برندینگ. خدمات ارائه شده در کانون تبلیغات تصویرگران اندیشه پارسی است که بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای ارائه می گردد.

طراحی سایت های شخصی، شرکتی و فروشگاهی با گرافیک خوب و قیمت مناسب. طراحی اسلایدشوهای اختصاصی گرافیکی، طراحی آیکونهای اختصاصی و لای اوت زیبا و گرافیکی وب سایت.